Maraton Savinja je postal ena najodmevnejših športnih prireditev v naši regiji. Organizatorji se skozi vse leto trudimo ljudi spodbujati k bolj zdravemu načinu življenja. Na dan dogodka pa v Zgornjo Savinjsko dolino vabimo ljubitelje teka in narave iz celotne Slovenije, nekaj jih je prišlo že tudi iz tujine. Naslednja izvedba se bo zgodila v nedeljo, 14. junija 2020.

Vsako leto se trudimo k nam privabiti več sto tekačev in tekačic. Vabimo vas, da se nam pri pripravah na ta športni dogodek pridružite tudi vi, saj skupaj zmoremo več. Na dan teka lahko tudi predstavite svoje podjetje tekačem, njihovim spremljevalcem in navijačem.

Kot vsa leta do zdaj se bodo tekači ponovno lahko pomerili na treh različnih razdaljah: 6 km, 10,5 km in 21 km. Prireditve pa si ne predstavljamo brez otroškega teka, ki ga želimo ponovno speljati čez krajši del Mozirskega gaja, s katerim že dobro sodelujemo. Poleg tega se je nekaj osnovnih šol odločilo, da bo v šolskem letu 2019/20 udeležba teka tudi del njihovega letnega načrta.

Dogodek bo spremljal tudi odličen spremljevalni program z glasbenimi nastopi, številnimi promocijami in animacijami.

Poskrbeli bomo tudi za bogato medijsko podporo.

Glavni medijski pokrovitelji dogodka:

Zakaj bi se nam pridružili?

Ker smo skupaj enostavno močnejši in lahko v naše kraje privabimo še več tekačev in tekačic. Že prve izvedbe teka v letu 2017 se je udeležilo več kot 350 tekačev, drugo leto se je udeležba še povečala, v letu 2019 pa smo na štartu v Mozirju našteli 470 udeležencev. Z vedno številčnejšim obiskom Maratona Savinja želimo med drugim poskrbeti za večjo prepoznavnost Zgornje Savinjske doline in njenih dejavnosti ter v naše kraje privabiti vedno več gostov, ki bodo uživali ne le na tradicionalnem Maratonu Savinja, temveč tudi v stalni ponudbi naših športnih in ostalih gospodarskih aktivnosti.

V želji po večji prepoznavnosti regije smo se povezali tudi z novoustanovljenim Turistično informacijskim centrom v Mozirju, ki je naš tek že vključil v promocijsko brošuro SAŠA regije.

Novosti, ki jih pripravljamo za leto 2020

  • Posodobili in poenostavili smo postopek prijav na tek. Postopek je v celoti elektronski in avtomatiziran, vključno s plačilom (plačilo je možno preko sistema PayPal ali s kreditno kartico ali pa po avtomatsko generiranem predračunu). S tem smo se izognili nepotrebnemu tisku in hkrati prihranili na potrošnem materialu.
  • V skladu z našim sloganom »Najbolj zeleni tek pri nas« si prizadevamo ustvariti čim manj odpadkov, kolikor jih pa že bo, naj bodo bio razgradljivi. Zato bomo v prihodnjem letu na okrepčevalnicah stregli pijačo v papirnatih kozarčkih.
  • Upamo, da se bodo vabilu na naš dogodek odzvali znani tekači in bo tudi to povečalo zanimanje za naš dogodek. Med drugim že imamo načelno potrjeno udeležbo predsednika RS, g. Boruta Pahorja.
  • Pred in med dogodkom načrtujemo živo glasbo. Tokrat bodo zanjo po vsej verjetnosti skrbeli domači rockerji Up’n’Downs.
  • Ker je trasa Maratona Savinja skozi vse leto priljubljena sprehajalna in trim steza, si bomo prizadevali postaviti večnamenske, trajne kilometrske oznake. Tako bi dosegli več ciljev:
    • Na vsaki kilometrski oznaki bo predstavljena ena telovadna vaja. S tem dosegamo izobraževalni in motivacijski moment, za še več gibanja v naravi.
    • Na vsaki kilometrski oznaki bo prostor za eno turistično znamenitost iz našega okolja.
    • 365 dni na leto bomo vabili na Maraton Savinja in tako še utrjevali pomen dogodka.

Sponzorska ponudba

Športno društvo T.E.A.M. bo omogočilo, da bo v okviru dogodka Maraton Savinja možno oglaševanje sponzorja oz. njegove blagovne znamke na naslednji način:

  • Razstavni prostor na osrednjem prizorišču. Razstavni prostor je primeren za predstavitev sponzorjev vsem obiskovalcem maratona.
  • Reklamni panoji. V štartno-ciljnem delu je prostor namenjen za postavitev reklamnih panojev in transparentov sponzorjev.
  • Štartne številke. Na štartne številke bomo natisnili logotipe glavnih sponzorjev.
  • Plakati. Na vidnih mestih širom po Sloveniji bomo en mesec pred dogodkom izpostavili 100 reklamnih plakatov, na katerih je prostor za logotip sponzorjev.
  • Reklamni pano za prireditvenim odrom. Seznam vseh sponzorjev bomo natisnili na poseben pano, ki bo služil kot ozadje ob podelitvah nagrad. Pano bo viden na vseh fotografijah, ki bodo nastale ob razglasitvi rezultatov in podelitvi nagrad najboljšim.
  • Predstavitev sponzorja na prireditvi.Na prireditvenem prostoru bo napovedovalec večkrat omenil tudi sponzorje. Za glavne sponzorje bomo pripravili posebne predstavitve (intervjuji).
  • Darilne vrečke. Vsak udeleženec teka bo prejel darilno vrečko, v kateri je prostor tudi za sponzorski reklamni material (letaki, testerji ipd.). Od enega ponudnika lahko sprejmemo tudi sponzorske vrečke z njegovim logotipom.
  • Uradna spletna stran dogodka maraton-savinja.si je osnovna točka, kjer so zbrane vse informacije in jo obiskujejo tekači in starši, ki otroke prijavljajo na otroški tek. Oglaševanje je možno na vseh straneh in podstraneh. Obiskanost strani: stran mesečno obišče cca. 1000 različnih uporabnikov, v zadnjih 14 dneh pa se obisk še izdatno poveča.
  • Facebook stran. Dogodek ima svojo Facebook stran (facebook.com/maratonsavinja/), namenjeno rednemu obveščanju o poteku priprav in po dogodku tudi poročil ter objavo fotografij. Na njej bodo predstavljeni sponzorji, izvajamo nagradne igre, objavljamo izbrane fotografije, na katerih je viden sponzor itd. Vsak teden lahko predstavimo enega sponzorja.

Kategorije sponzorjev in njihovo oglaševanje

Generalni sponzor: 3000 €
Zlati sponzor: 1000 €
Srebrni sponzor: 500 €
Bronasti sponzor: 200 €
Po dogovoru

Preglednica, kaj ponujamo posamezni kategoriji sponzorjev:

Lokacija Generalni Zlati Srebrni Bronasti Po dogovoru
Logotip na spletni strani x x x x
Predstavitev sponzorja na prireditvi x x x x
Reklamni pano za podelitvenim odrom x x x x
Darilne vrečke – vaš izdelek ali reklama v vrečki x x x x
Darilne vrečke – vrečka z vašim logotipom x
Logotip v e-novicah x x x x
Posebna objava na Facebook strani x x x
Lasten reklamni pano na prireditvi x x x
Lastna stojnica v ciljnem prostoru x x
Štartne številke x
Logotip na reklamnih plakatih x

Demografski podatki udeležencev

Struktura udeležencev dogodka je bila v letu 2019 takšna:

  • po spolu:
    • 55 % moških
    • 45 % žensk
  • po starosti:
    • do 10 let – 0,2 %
    • 10 – 19 let – 8,3 %
    • 20 – 29 let – 14,6 %
    • 30 – 39 let – 28,6 %
    • 40 – 49 let – 26,7 %
    • 50 – 59 let – 16,5 %
    • 60 + – 4,7 %
  • po kraju prebivališča:
    • 70 % iz celjske regije
    • 17 % iz ljubljanske regije
    • 5 % iz mariborske regije
    • 8 % porazdeljeno po drugih regijah
Shrani sponzorsko ponudbo (PDF)

Najlepša hvala za vaš čas in podporo.
Se priporočamo!

Stopite v stik z nami